Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το 1o Sports Marketing Forum, από την εταιρεία ΑΠΟΕΛ Ποδόσφαιρο Λτδ, την Πέμπτη 13 Μαΐου στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία. Εμπειρογνώμονες και ειδικοί στον τομέα της αθλητικής χορηγίας ανέλυσαν τις υπάρχουσες τάσεις, βέλτιστες χορηγικές στρατηγικές, δυνατότητες εμπορικής αξιοποίησης και ανάπτυξης καθώς και μελλοντικές πρακτικές, όπως αυτές προκύπτουν από τη διεθνή εμπειρία.
Στο συνέδριο απεύθυναν χαιρετισμό ο Νίκος Καρτακούλλης, Πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και ο Φοίβος Ερωτοκρίτου, Πρόεδρος της ΑΠΟΕΛ Ποδόσφαιρο Λτδ.
Μεταξύ άλλων, παρουσιάστηκαν:
- Return On Investment: Ρεαλιστικός Στόχος ή Ουτοπία; Η ανταποδοτικότητα της αθλητικής χορηγίας (Fairplay)
- Πρωτάθλημα Marfin Laiki: Παίζει Μπάλα! (Marfin Laiki Bank)
- Η αξία της αθλητικής χορηγίας στα μέσα μαζικής ενημέρωσης (AGB Nielsen Media Research Cyprus Ltd)
- Η χορηγία στο σύγχρονο ποδόσφαιρο και η ΠΑΕ ΑΡΗΣ (ΑΡΗΣ Ελλάδος)
- Πώς να γίνεις MVP στο ντέρμπι της αθλητικής χορηγίας (bwin Κύπρου )
- Ford και UEFA Champions League: Μια αμφίδρομη σχέση 20 χρόνων (Ford Motor Hellas)
- MTN και ΑΠΟΕΛ, MTN και Παγκόσμιο Κύπελλο 2010 (MTN)
- Η προβολή μέσω του ΑΠΟΕΛ – χθες, σήμερα και αύριο (ΑΠΟΕΛ)
Το forum απευθυνόταν σε γενικούς διευθυντές, διευθυντές και στελέχη marketing, brand managers, εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, υπηρεσίες marketing direct sales, direct marketing, CRM), μέσα μαζικής ενημέρωσης, στελέχη ΚΟΠ και ΚΟΑ, αθλητικές οργανώσεις/συλλόγους.